Badanie strony internetowej

Bezpłatny audyt SEO

  • Weryfikacja głównych parametrów SEO w 90 sekund
  • Fachowe podpowiedzi na co zwrócić uwagę by wypromować stronę w Internecie
  • Możliwość darmowego zamówienia wersji poszerzonej o widoczność strony w Google
Co znajdziesz w audycie?
Budowa strony WWW, w tym:
  • sprawdzenie certyfikatu SSL
  • analiza działania na smartfonach
  • sprawdzenie szybkości ładowania
Optymalizacja SEO, w tym:
  • weryfikacja meta tagów strony
  • sprawdzenie ilości treści
  • analiza nagłówków i fraz
Ocena wsparcia zewnętrznego, w tym:
  • weryfikacja liczby domen linkujących
  • sprawdzenie wpisu w mapach
  • analiza obecności na Facebooku
…i nawet do 40 innych parametrów!

Co to jest audyt SEO?

To darmowa analiza strony internetowej, uwzględniająca parametry mające bezpośredni i pośredni wpływ na pozycjonowanie – a więc na pozycje witryny w wynikach wyszukiwania Google, tzw. SERP (Search Engine Results Pages). Audyt SEO jest więc znakomitym wstępem, dzięki któremu w kilkadziesiąt sekund możesz sprawdzić podstawowe parametry swojego serwisu internetowego – a także jego potencjał w promocji w organicznych wynikach wyszukiwania.


Nasz darmowy audyt strony internetowej został zaprojektowany w taki sposób, aby każdy, niezależnie od stopnia znajomości tematyki pozycjonowania, mógł wstępnie ocenić potencjał swojej witryny. Jednocześnie zawiera informacje, które będą przydatne także dla osób, dla których pozycjonowanie nie jest obce.


Od oceny aspektów technicznych i potencjału treści, przez weryfikację przystosowania do urządzeń mobilnych, aż po podstawową analizę linków przychodzących – witryna jest wszechstronnie sprawdzana, dzięki czemu otrzymujesz kompleksowy zestaw informacji w czytelnej i przejrzystej formie.


W audycie pozycjonowania znajdziesz nie tylko wyniki analizy strony internetowej. Dokument wyjaśnia także podstawowe pojęcia i poszczególne sekcje opisywane w dokumencie. Otrzymujesz również wskazówki i porady na co zwrócić uwagę podczas pracy nad witryną internetową. Całości dopełniają ciekawostki z branży, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć cały proces i wprowadzą Cię w świat promocji w wyszukiwarce Google.


Darmowy audyt strony www online to znakomity wstęp do dalszej dyskusji nad promocją serwisu w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Daje podstawy do dalszych rozmów, a także szerszej analizy i szerszego spojrzenia na Twoją witrynę.


SEO audyt nie zawiera oczywiście wszystkich elementów, nad jakimi pracuje się w ramach pozycjonowania witryny internetowej. Pozwala jednak wykonać pierwszy krok i świadomie dyskutować nad promocją firmy w SERP Google.


Kiedy warto wykonać audyt SEO online?

Nasz audyt strony online jest całkowicie bezpłatny – można więc go wykonać właściwie zawsze. Niezależnie od tego, czy Twoja witryna jest zupełnie nowa, nigdy nie była pozycjonowana, czy może obecnie specjaliści SEO nad nią pracują. Zawarte informacje są na tyle uniwersalne, że zawsze będą cennymi wskazówkami do dalszych działań SEO na serwisie www.


Nowa strona www – po stworzeniu nowej strony internetowej (a nawet na etapie jej tworzenia) warto mieć gotowy plan działania i gotową analizę SEO pod kątem promocji w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki darmowemu audytowi SEO od razu otrzymasz informacje na temat najważniejszych elementów wymagających poprawy – i będziesz od razu mógł zareagować, wprowadzając odpowiednie poprawki.


Początek promocji – jeśli witryna nigdy wcześniej nie była promowana w naturalnych wynikach wyszukiwania, darmowy audyt SEO to świetny sposób na rozpoczęcie działań w tym kierunku. Nie tylko poznasz kilka podstawowych elementów, składających się na pozycjonowanie. W ok. 2 minuty sprawdzisz, które obszary Twojej witryny wymagają poprawy. Po wykonaniu audytu SEO online będziesz też miał możliwość zamówienia szerszej analizy i uzyskania darmowej wyceny promocji w naturalnych wynikach wyszukiwania Google.


Zmiana usługodawcy – jeśli współpraca z obecną firmą pozycjonerską dobiega końca i rozważasz zmianę usługodawcy, dokument może stanowić punkt wyjścia do rozmów z obecną lub nową firmą zajmującą się pozycjonowaniem.


Analiza SEO prowadzonego przez obecną firmę – przeprowadzając krótką, bezpłatną analizę strony internetowej zyskasz wiedzę na temat obszarów, w których być może Twoja witryna wymaga poprawek. Kontaktując się ze swoją firmą można upewnić się czy dany element jest wdrożony prawidłowo i czy nie są konieczne dodatkowe działania w tym zakresie.


Korzyści z wykonania audytu SEO:
  • błyskawiczna analiza obecnej kondycji witryny,
  • wskazanie i ocena kilku najważniejszych obszarów z punktu widzenia optymalizacji www, m.in.:
    • dostępności dla robotów i użytkowników,
    • treści i fraz kluczowych,
    • optymalizacji mobilnej,
    • szybkości działania witryny,
    • wsparcia zewnętrznego – linków przychodzących, widoczności na mapach Google i w mediach społecznościowych,
  • fachowe podpowiedzi poprawek, usprawnień i elementów wymagających głębszej analizy SEO,
  • uzyskanie czytelnej informacji, zaprezentowanej w przejrzysty sposób – zrozumiały również dla osób nie mających na co dzień do czynienia z pozycjonowaniem,
  • wstęp do rozmów o promocji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania,
  • możliwość darmowego zamówienia poszerzonej wersji audytu SEO,
  • całkowity brak kosztów i tylko kilkadziesiąt sekund czekania!
Jak wykonać i czytać nasz darmowy audyt SEO?

Wykonanie naszej bezpłatnej analizy strony internetowej jest niezwykle proste. Również interpretacja jej wyników nie powinna nastręczać żadnych trudności, nawet osobom bez rozległej wiedzy o pozycjonowaniu.


  1. Wprowadź adres strony głównej swojej witryny internetowej do okienka i kliknij "Audytuj!".
  2. Poczekaj kilkadziesiąt sekund aż wprowadzona strona www zostanie dokładnie przeanalizowana online i darmowy audyt SEO będzie gotowy.
  3. Po zakończeniu pracy zostaniesz automatycznie przeniesiony do wyników z analizą strony internetowej.


  4. Lewe menu – ułatwia nawigację pomiędzy poszczególnymi częściami analizy wykonanej online. Możesz kliknąć w poszczególne zakładki lub przewijać stronę myszką – menu zawsze będzie wskazywać miejsce, w którym obecnie się znajdujesz.

  5. Okienko z prawej – wyświetli się tutaj krótka informacja o wyniku, jaki Twoja witryna uzyskała w danym elemencie.

  6. Środek – główna część analizy online. To tutaj pojawiają się szczegółowe wyniki analizy pozycjonowania dla każdego z elementów.

    Wstęp przejrzyście wskazuje ogólny wynik przeprowadzonego audytu Twojej strony www.

    Każda kolejna część poprzedzona jest krótkim wstępem, dzięki któremu będziesz dokładnie wiedział jak interpretować poszczególne wyniki.


    Znajdziesz też tutaj dodatkowe informacje na temat pozycjonowania oraz ciekawostki i fachowe porady naszych specjalistów.


  7. Szczegółowe wyniki – jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o poszczególnych wynikach, kliknij aby rozwinąć dodatkowe informacje i wyjaśnienia.

Masz dodatkowe pytania? Potrzebujesz dokładniejszych informacji na temat pozycjonowania? Kliknij w słuchawkę a wyjaśnimy, odpowiemy i podpowiemy.